Schüco wint Schrijnwerk Award 2024 voor ‘Leverancier met de beste service’
Schüco nam de prestigieuze award voor ‘Leverancier met de beste service’ in ontvangst tijdens de 19e editie van de Schrijnwerk Awards. Deze onderscheiding, die grotendeels door de lezers werd verkozen, bekroont de continue inzet van het bedrijf om een uitmuntende service te bieden aan haar klanten in de schrijnwerksector.
De Schrijnwerk Awards brengen toonaangevende schrijnwerkers, interieurbouwers, architecten, scholen en andere professionals samen om innovaties en uitmuntendheid binnen de sector te vieren.
Deze award voor ‘Leverancier met de beste service’ erkent de toewijding aan klant-tevredenheid en benadrukt het belang van sterke relaties met klanten. Dit bevestigt Geert Michels, General Manager bij Schüco:
“Service is voor ons van belang doorheen de gehele klantenreis: vanaf de prille ontwerpfase bij de architecten tot en met de aftersales nadat een gebouw is opgeleverd.”
Joep Römgens, Manager Service, Product & Marketing Benelux vult aan:
"We zijn ontzettend trots en dankbaar voor deze award, die bevestigt dat we op de juiste weg zitten. Twee jaar geleden hebben we onze Service-activiteiten gebundeld binnen een Benelux-organisatie, met een specifieke focus op de behoeften van onze stakeholders in de volledige keten.”
Niet alleen in het SPM-team, maar doorheen de gehele organisatie staat service centraal:
“Altijd dat extra stapje zetten voor onze klanten, is een prestatie van het hele Schüco-team", vertelt Joep Römgens.
De Schrijnwerk Awards zijn al negentien jaar een begrip in de sector en richten zich zowel op de huidige generatie schrijnwerkers als op de vakmensen van morgen.